holej Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hvordan bør jeg konfigurere en 500m fra dell? Er det firewire port på den? Noen brukererfaringer å dele? HVordan er størrelsen? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://forum.hardware.no/search.php Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nå sitter jeg her med en 500m på fanget og etter 2dager er førsteintrykket mitt bra. + skjermen er god og lysterk (SXGA+) + god muspad og tastatur + lett og sette opp w-lan + veldig hurtig... + fint design + ikke så uslolid som mange har gitt intrykk av + mediabay er genialt enkelt... (har ekstra batteri) (gir batteritid på 6t 33min) + ble levert på døren kl 17:45 igår :-) - den er ganske stille, men svak sus fra viften hele tiden - den blir litt varm nede til venstre (harddisk) - den er ikke 31mm høy som på spek, men 35mm.. totalintrykket mitt er altså at dette er et veldig godt kjøp til 10.566.- 1.4GHz SXGA+ 40GB 256Ram extra batteri (mediabay) BTW... har hørt at man kan stille viftesus med software...hvor får jeg tak i dette programmet.. finnes det på en av cdene som følgte med??? vil tippe at laptoppen har et støynivå på rundt 10dB 500m anbefales!!! men jeg vil tro at dell kommer med flere gode 10% tilbud snart.. så ville ventet litt.. Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har så lyst på den maskinen. :o men venter å ser om dem kommer med et nytt tilbud snart Lenke til kommentar
skamor Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 BTW... har hørt at man kan stille viftesus med software...hvor får jeg tak i dette programmet.. SE HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå