-Léon- Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg sitter på et nettverk som er litt begrenset, får ikke til å gå inn i IE og velge at den skal stå som standard nettleser. Men er det ikke en kommando i FF, en jeg skriver i addressebaren, som kanskje gir meg mulighet å spesifisere om FF skal feks åpne internett snarveier. Får heller ikke til å avinstallere FF. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 og det funker ikke via internet options på kontrollpanelet? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Nei, har ikke den muligheten en gang. Tror kanskje jeg bare må få kontaktet admin på en eller annen måte. Få de til å evt avinstallere FF eller sette IE som standard siden jeg ikke kan velge den funksjonen i IE. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Og IE Spør heller ikke når du starter opp IE? merkelig... Hvis ikke, hør med admin ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå