Joachim_F Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Heldiggrisene som fikk spillet tilsendt alt for tidlig kan fritt leke seg på Xbox Live. Les hele saken Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ja! Eg er MISUNNELEG. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Oversatte de deg? Synes nå å huske at Expert fikk mye pepper for dette en gang i tiden. Elkjøp burde isåfall få like mye. Skulle ønske jeg fikk min Epic Edition nå også Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Haha! Ja, dei oversatte meg til Bokmål Men eg er framleis grøn av misunnelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Selv om spillet får 5/10 så vil jeg ha det pga historien. Håper på demo. Endret 12. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Pleier å komme en demo en måned eller to etter release, når det er så profilerte spill. Husker tiden før alt var på xbox live, da måtte vi kjøpe et ANNET spill for å få teste den ekslusive demoen som fulgte med. Endret 12. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Feilen med profilerte spill er at de kan ha brukt mer på reklame profilering enn selve spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Neh, Epic pleier ikke å skuffe, og det er lenge nok mellom 2 og 3 til at det bør være skikkelig polished. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Feels good man. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er nok ikke helt enkelt å være Elkjøp med tanke på slikt, de sender vel fra Sverige, og det virker som leveringstiden varierer med mange virkedager (den er generelt lang). Jeg har ved flere anledninger vært med på at spill som er sendt derfra et par dager før lansering kommer over en uke forsinket i postkassa. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bare å kjøpe spillet for de som likte gears 1 og/eller 2.. Jeg er av de som spilte nr.1 konstant frem til nr.2 kom, for så å falle helt fra fordi jeg syns multiplayeren var ødelagt i nr.2 (hva tenkte de på med mongo-hagla??) Multiplayer i gears 3 er mye bedre enn i gears 2, og campaign er også bedre enn det tidligere har vært (er så langt på act 4 av 5). Campaign har også blitt lengre enn tidligere. Så har du HORDE og BEAST. BEAST spesielt gleder jeg meg til å spille med kompiser. Gøy å kunne være boomer, ticker, kantus osv osv. Kort: løp og kjøp, hilsen VELDIG fornøyd elkjøp kunde Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 f off >< det er slemt å si at man har fått det for tidlig, om du har det så hold det for deg selv, ellers kommer jeg med irl lancer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Neh, Epic pleier ikke å skuffe, og det er lenge nok mellom 2 og 3 til at det bør være skikkelig polished. Tja, vet ikke akkurat om jeg er enig i det. Men for all del, liker man De to andre GoW-spillene, så liker man sikkert dette (uten at jeg personlig ser helt den store greia, UT har jo heller ikke akkurat hatt en heldig utvikling) EDIT; om dette kun har skjedd i norge, så tipepr jeg vi får en liten ban-wave, havner sikkert ut på torrentsidene, og da er det vel noen som prøver seg før offisiell release i sin region. AtW Endret 12. september 2011 av ATWindsor Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvis ikke Elkjøp klarer å overbevise Microsoft at de har tatt gode nok steg for å forhindre slike utfall i fremtiden, så vil Elkjøp miste muligheten for å få nye spill før lansering, og muligens miste all distribusjon fra den kanalen. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) spill blir solgt før release er no gammelt nytt, spillte no starcraft 2 5 dager før release og koste meg, men er bare no pågrunn av ein idiot som "derp fekk 10 dager før must post and tautn everyone" om elkjøp mister rettigheter veit eg ikkje om er så dårlig ide, i butikken her vertfall så går alle nye titler uansett kva til 499 og 599 siden dei ikkje gidder og kjekke prisene på det (der du kan tjene good del med collect@store med snakk om hundrelapper) så om kjeltirngene får litt dask er vell greit nok Endret 12. september 2011 av RoaRawR Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kommer GOW3 kun på xbox? Eller vil det også komme på PC slik GOW1 gjorde? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg er og en av disse som boltrer seg i Gears Of War 3. Jeg skal spare singelplayeren til spillet er ute . Men jeg vil jo ha min gears of war xbox 360 s 320gb hdd og epic edition som gjør samlingen komplett!!! Endret 12. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Håper VIRKELIG ikke dette går utover resten av oss som har bestilt hos elkjøp. At vi evt. får det dagen/dager etter release pga dette! Og det er ingen nyheter at folk får spill for tidlig. Har selv fått mange spill for tidlig når jeg bestilte på enkelte nettsider. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvis ikke Elkjøp klarer å overbevise Microsoft at de har tatt gode nok steg for å forhindre slike utfall i fremtiden, så vil Elkjøp miste muligheten for å få nye spill før lansering, og muligens miste all distribusjon fra den kanalen. Ja for MS er virkelig tjent med at nordens største kjede ikke selger X360 spill til lansering eller ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Spillet får de solgt uansett, er elkjøp som taper penger på det, ikke Epic. Vi har gamezone.no, game.no. absoluttspill.no osv som er bedre enn Elkjøp på leveringstiden (med tanke på at spille skal komme til release). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå