Gå til innhold

Ny Skjerm 2000 kr

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny skjerm som skal være CRT og koste maks. 2000 kr. IKKE noe mer enn det! Den skal bruker bare til spilling, og jeg vil ha en ny skjerm som kan vise det mega spillhalvåret som kommer nå fra sin beste side.

Jeg tenkte på denne skjermen her som er anbefalt av Hardware.no til spilling. Eller er det noen andre som vet om en bedre en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger en ny skjerm som skal være CRT og koste maks. 2000 kr. IKKE noe mer enn det! Den skal bruker bare til spilling, og jeg vil ha en ny skjerm som kan vise det mega spillhalvåret som kommer nå fra sin beste side.

Jeg tenkte på denne skjermen her som er anbefalt av Hardware.no til spilling. Eller er det noen andre som vet om en bedre en?

ang CRT skjermer så går mye på meninger for de fleste CTR'er nå er såppas bra at det er ikke stor forskjell på skjermer til rundt 2000,-

men den skjermen du viser til der er god den.

Lenke til kommentar

Tenkte litt på den der jeg og !

Mens vi er igang noen som vet noe om TCO standaren ?

Forskjell på TCO 95 og TCO 99 ?

Den skjemern jeg har nå er TCO 95 derfor jeg har vurdert og bytte!

eller burde jeg kanskje vente på TCO 03 ? :shrug:

Lenke til kommentar
Tenkte litt på den der jeg og !

Mens vi er igang noen som vet noe om TCO standaren ?

Forskjell på TCO 95 og TCO 99 ?

Den skjemern jeg har nå er TCO 95 derfor jeg har vurdert og bytte!

eller burde jeg kanskje vente på TCO 03 ? :shrug:

TCO 03 er spesielt for LCD, TCO 99 er den samme som TCO 95, bare at CRT skjermer med mørk farge ikke får den.

Lenke til kommentar

Har nevnte skjerm og den er absolutt verdt 2 høvdinger. Bildekvaliteten er bra til prisen, den har grei refreshrate og ser stilig ut. To ankepunkter; den er SVÆR (dyp og tung, om ikke helt eizo-størrelse), og OSD-menyen er litt kronglete. Annet enn det; LØØØØP OG KJØØØØP! *hosthark*

:woot:

Lenke til kommentar
www.jmdata.as <- brukte 21" eizo-skjermer til en slikk & ingenting. du får vel en for 2000,- inkl. frakt til døren.

Er Eizo F77 noe bra da? Er ikke skjermene litt vel brukt? Du får bare 3 måneders garanti.

Hallo? Jeg kan ikke noe om dette!

Eizo er kjent for å være best innen skjermmarkedet, og koster deretter. Det er meget gode skjermer. Har selv F77 som jeg kjøpte hos JMdata. Null problemer med den. Eneste grunnen til at jeg gikk over til LCD skjerm var at skjermen tok for mye plass. Ellers var det ikke noe å utsette på den.

Har forøvrig en jeg skal selge. Den har en av/på knapp som sliter, men er ellers i glimrende stand. Skjermen går i dvalemodus når den ikke brukes, så at av/på knappen er meget vanskelig har ingen praktisk betydning. Du kan få den for 1200kr. Send pm eller mail til [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...