Kjell Arne Stava Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Høsten kommer snikende Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det som er fint med Norge er årstidene. Hadde vel egentlig blitt litt kjedelig uten dem? Her et ok landskapsbilde, som nok preges av at lyset ikke er optimalt for denne typen bilder. Litt kunne nok vært gjort i etterbehandlingen - ørlite mer kontrast og fargemetning. Men det aller beste er å vente med denne typen bilder til lyset blir bedre. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Likte dette bilde ditt - tross regntunge skyer har du fått bra lys. Synes også fargene er gode. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Det som er fint med Norge er årstidene. Hadde vel egentlig blitt litt kjedelig uten dem? Her et ok landskapsbilde, som nok preges av at lyset ikke er optimalt for denne typen bilder. Litt kunne nok vært gjort i etterbehandlingen - ørlite mer kontrast og fargemetning. Men det aller beste er å vente med denne typen bilder til lyset blir bedre. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Tusen takk for kommentaren Dag, du har nokk rett, men når jeg er ute med apparatet så blir det til at jeg tar bilder uansett lys he he jeg skal prøve å vere mer bevist på dette i fremtiden, takk for tipset Likte dette bilde ditt - tross regntunge skyer har du fått bra lys. Synes også fargene er gode. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Kjekt at du likte bildet mitt, tusen takk for kommentaren Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg