petterg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har i lenger tid hatt diverse faner oppe i firefox - på et vis som en husk-å-lese-liste. Altså ting jeg synes var interessant, men ikke har rukket å lese ennå. Det har jo 'altid' fungert at den har husket faner fra gang til gang. Men i dag, etter boot, var alle fanene borte. Finnes det noen måte å finne tilbake til alle sammen på? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bruker ikke Firefox. Men du kan sjekke loggen din og finne de lenkene du leter etter. Tror det er en mulighet for å se nylig lukkede faner. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Nja. Lukkede faner er blank, naturlig nok siden de ikke har blitt lukket. Jeg KAN se i historikk. Antagelig er det da snakk om 10.000 sider i historikken siden sist FF var restartet (og de kommer jo bare i historikk når de lastes) Det burde finnes en måte å ta restore av filen(e) som husker sesjonen.... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Et delvis svar er å gjøre restore av sessionstore.js Men av en eller annen grunn vil ikke FF hente opp sesjonen, selv om jeg har tatt restore av denne fila fra langt tilbake i tid.... edit: leif Endret 12. september 2011 av petterg Lenke til kommentar
petterg Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Nå har jeg oppdaget at alle fanene mine står i arrayet _closedwindows i sessionstore.js. Men i det arrayet er også mye annet. Hele fila er på 9NB. Det kan se ut som om den inneholder alle faner jeg har lukket helt siden forige reinstall.... det er jo endel. Hvordan skal man klare å filtrere ut de aktuelle fanene, og flytte dem til rett array? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Løsning: Legg inn session manager add-on i ff. Åpne noen faner med forskjellige sider. Lagre sesjonen i sessionmanager. Restart FF. Åpne noen flere faner Drep FF. Restore sessionstore.js fra tidligere backup Når FF nå starter går sessionmanager i crashrecovery, og gir mulighet til å velge restore av sesjonen i den "defekte" sessionstore.js. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå