Lufen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 har et problem og det er at når jeg spiller (og aldri ellers ved bruk av cd) så låser pcen seg omen lyden forsetter. har formatert, skiftet hk, skiftet cpu og formatert flere ganger men det fortsetter uansett hvilkne drivere og alt cdrommene er en plextor og en dvd spiller den låser seg på begge Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 ingen som vet noen tips når pcen låser seg ved bruk av cdrom spill (spill som krever cd i)? btw hkene som er brukt er et msi nforce2 og et epox 875 p4 kort Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hvilken PSU har du ? Kan det være at maskinen får for lite strøm når cd`ene spinner opp ? Du kan også prøve å bytte litt om på rambrikkene Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 har en 550 watts psu god ide Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 det hjalp ikke med å bytte om på rambrikkene men problemet kom først når jeg fikk hk med dual ddr og er det mulig at ram brikkene ikke liker dual ddr? har to stk twinmos pc2100 512MB Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 ingen som kan hjelpe meg litt her? den låser seg kun når spill med cd spilles og aldri ellers begynte først etter at jeg fikk meg hk med dual ddr kan det ha noen invirkning? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Oppdater driverne til hk-et. Låser PCen seg ved spilling av musikk CDer? Ved installasjoner fra CD? For å feilsøke kan du prøve med en annen CD spiller hvis du har det tilgjengelig! Bytt gjerne også IDE kabler til CD spilleren. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Oppdater driverne til hk-et. Låser PCen seg ved spilling av musikk CDer? Ved installasjoner fra CD? For å feilsøke kan du prøve med en annen CD spiller hvis du har det tilgjengelig! Bytt gjerne også IDE kabler til CD spilleren. det er kun ved spilling av spill som krever cd at den låser seg kan spille alle andre spill men hvis de krever at cden står i så går det galt byttet nettop alle idekablene da jeg fikk nytt hk og har lastet nye drivere og prøvd forskjelige . har to cd rommer og det skjer på begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå