Orcuz Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei! Jeg bruker en del pdf filer på jobben. Idag må jeg printe ut pdf filen, skrive notater med penn, for å så scanne den inn igjen og sende den på mail...! Det må da være mulig å skrive en liten notat på pdf filen, uten at programmet koster masse penger? På galaxy tabben min kan jeg skirve notater med programmet som heter eBok, da må det jo fungere på pc også. Vet noen om en måte jeg kan løse dette på gratis? Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg tviler på om det er noen redigeringsprogram som er gratis. Hvis du vil kjøpe et er det mange å velge mellom. Du kan lese mer her: http://www.prepressure.com/pdf/basics/editing Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Har ikkje prøvd sjølv, men lurer på om eg har lest at PDF Xchange Viewer kan gjere dette (det gjeld og gratisversjonen, trur eg). Endret 12. september 2011 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva med Microsoft OneNote? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Et annet program som kan legge til notater er Nitro PDF reader. Denne er gratis. Ulempen med Nitro er at den oppleves langt tregere enn f.ex Foxit. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du kan jo skrive notater rett på en pdf med Acrobat reader X. Det nye "sticky note"-systemet fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Et annet program som kan legge til notater er Nitro PDF reader. Denne er gratis. Ulempen med Nitro er at den oppleves langt tregere enn f.ex Foxit. Tusen takk. Var nøyaktig dette jeg trengte =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå