Kristian1k Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vil kjøpe meg remote nå. ser det er mange forksjellige timer remotes men finner ikke ut av om disse kan trigge videofunksjonen på kamera. Kan godt være en kina knock off så lenge den funker. Takker for svar! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Aldri sett noen av de som kan trigge videofunksjonen da det ikke er utløserknappen som starter opp den. Men etter litt googling så kommer denne opp: http://cheesycam.com/diy-wireless-video-remote-for-canon-5d-mark-ii-16-00/ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har selv Canons standard-fjernkontroll - RC-6. Er jeg i vanlig modus tas det bilde når jeg trykker på utløserknappen. Er jeg i liveview-modus starter det film hvis jeg trykker på utløseren. Så - sett kameraet i liveview og start fjernutløseren - og du har video. 1 Lenke til kommentar
Kristian1k Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Disse r kontrollene funker kun så lenge kontrollen kan se IR mottageren foran på kamera? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Canons RC-6, i alle fall. Anbefaler å like godt kjøpe en. Billig og funker fint. Lenke til kommentar
Kristian1k Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Bestillt en nå. prøve slik som han andre gjorde, feste optisk kabel i begge ender så den kan brukes bakfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå