wasco Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei igjen Jeg har fått Kjell Arne Stava til å ta over stafettpinnen med neste temadag. Men etter som han er ganske ny har han bed me gom å legge ut denne tråden. Tema for søndag 25.09 blir ganske enkelt HØST Her skulle det vel være mulighet for noe og en hver å delta Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei igjen Jeg har fått Kjell Arne Stava til å ta over stafettpinnen med neste temadag. Men etter som han er ganske ny har han bed me gom å legge ut denne tråden. Tema for søndag 25.09 blir ganske enkelt HØST Her skulle det vel være mulighet for noe og en hver å delta Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Takk til Wasco som har gitt over stafett pinnen til meg på temadagen, og som sikkert mange av dere har sett utav bildene mine så liker jeg natur, så derfor ble valget HØST og høsten er jo her nå, så UT PÅ TUR med foto apparatet, jeg håper på god oppslutning på tema dagen, lykke til Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ah! Nydelig tema da! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fint tema:) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ser at planlagt temadag ikke er kommet på forsiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Jeg ser det samme Det er snart en uke siden jeg sendte en PM hvor jeg bad om at dette ble lagt ut, men ingen ting skjer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ser at planlagt temadag ikke er kommet på forsiden Send en mail til [email protected] så ordner det seg nok! Litt synd egentlig at en skal måtte holde på sånn for hver temadag! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Beklager treg oppfølging i fra meg, temadagen er nå lagt ut. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Ikke glemm TEMA Dagen i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg