Jan Erik Engan Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bekken Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ikke det meste spennende kanskje,men får stå seg til;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kanskje ikke så spennende men et fint bilde dette Jan Erik, men det er en ting som slåt meg her, hva vil skje når det skjøre stålrøret (spiro røret) ruster bort, hum Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Kanskje ikke så spennende men et fint bilde dette Jan Erik, men det er en ting som slåt meg her, hva vil skje når det skjøre stålrøret (spiro røret) ruster bort, hum Tja si det,men er jo galvanisert da...så ruster ikke opp de første årene..hehe;)..og ikke saltbekk heller Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vått. Kan formelig høre det bruse. Bildet hadde naturligvis gjort seg langt bedre uten avløpsrør - bare et hull i steinmuren - men sånn var det ikke der. Ingenting å innvende på det tekniske. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Vått. Kan formelig høre det bruse. Bildet hadde naturligvis gjort seg langt bedre uten avløpsrør - bare et hull i steinmuren - men sånn var det ikke der. Ingenting å innvende på det tekniske. Takker.Ikke helt fornøyd med skarpheten i kantene med dette objektivet..blir noe blassent,så regner med det er objektivet og ikke meg..ikke slik med Nikkor 18-200mm f4,5-5,6 G ED VR Dette Sigma 10-20mm f4,5-5,6...eller nå sånt Endret 12. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg