Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Hei. Har 7 datamaskiner som brukes til logging. De har nå 7 forskjellige skjermer for konstant overvåking. Men det jeg har kunna tenkt meg, er to 50" som er splittet inn 8 deler. (Hver skjerm deles i 4 deler). Og slik at hver del oppfører seg som en egen enhet. Det skal også være mulig å benytte mus og tastatur. (KVM eller consoll switch?) Noen som har erfaring/forslag til en slik løsning? Eller er det beste å leie inn en ekstern leverandør på dette? Troe. EDIT: Har surfet litt. Jeg finner for det meste utstyr som kan vise innhold fra en pc til flere skjermer. Men jeg er på utkikk etter å vise innhold fra flere datamaskiner til en skjerm. Endret 12. september 2011 av Slettet-EZE0dRsY Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei. Har 7 datamaskiner som brukes til logging. De har nå 7 forskjellige skjermer for konstant overvåking. Men det jeg har kunna tenkt meg, er to 50" som er splittet inn 8 deler. (Hver skjerm deles i 4 deler). Og slik at hver del oppfører seg som en egen enhet. Det skal også være mulig å benytte mus og tastatur. (KVM eller consoll switch?) Noen som har erfaring/forslag til en slik løsning? Eller er det beste å leie inn en ekstern leverandør på dette? Troe. En telefon til Letenggir deg svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå