Minigud Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei, Jeg planlegger å reise fra midten av desember til starten av januar. Noen anbefalinger til varmt feriested der det også er flott å dykke? Kanskje noen top ranka divespots og? Hvor får jeg eventuelt tak i billig flybillet ? Takk. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Rundtur i Malaysia/Borneo med dykking på Sipadan. Rundtur i Filippinene med dykking på Apo. Det skal også være mange andre fine steder å dykke i Filippinene. Boracay er også greit å få med seg, men hopp over Manilla. Australia er også bra, men for gode dykkesiter må du lete litt og ikke dra på det mest besøkte sitene rett utenfor Cairns. Om du tåler høyt prisnivå i området så er Seychellene også bra. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 enig med robertass her. hvis til Filippinene dra og dykk på Malapascua. jeg har selv faktisk begynt og like Manila, helt greit by HVIS man bor i riktig område Inndoneisa og Bunaken har fantastisk dykking Øst timor har noen av verdens beste dykking(selv mitt personelige favortitt dykke sted), ble kåra i asia divers til beste uberørte dykking i verden nå. men er dyrt og komme seg ditt, ekstremt dyrt og bo og spise der. men hvis du ville dykke med, spekkhoggere,sjøkuer, delfiner, skillpadder, alt av haier, osv er dette stedet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Livretten til spekkhuggere er visstnok sel, og en dykker med sort drakt og svømmefinner kan fort se ut som sel for en sulten spekkhugger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå