slacky Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) ... Nei, tittelen sier nå sitt Endret 13. september 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Uhm....du har samværsrett med unga dine såfremt du ikke har blitt fradømt det i retten. Kan ikke si jeg skjønte mye av dette. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bare 5 mil, og du har ikke sett henne på snart et helt år? Jeg skjønte heller ikke veldig mye. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ehh, ring familievernkontoret du. Du har masse rettigheter. De kan bestemme at du skal ha samvær med datteren din hjemme hos moren også. Og btw, fem mil? Seriøst? Det er ingenting!! Det går da vel buss, tog eller finnes taxi i nærheten av deg også? Lenke til kommentar
slacky Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Kunne gjerne ha svart. Men, jeg kjenner rettighetene, og selvfølgelig går det IKKE buss, eller tog som jeg kan ta. Sett bort i fra DETTE, så vet jeg alt "De kan bestemme at du skal ha samvær med datteren din hjemme hos moren også. " Men, det blir som å trenge seg så mye på, uff så ubehagelig det hadde blitt for henne, kan jeg tro :O Da har vi avgjort det. Endret 13. september 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg