AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg bor i en blokk, som tidligere var hotell som nå er studenthybler. For noen dager siden lot jeg merke til at naboens vindu var åpent døgnet rundt med lyset på, så regnet med at det ikke var noen hjemme der. Gikk inn på rommet hans, og ingen var hjemme. Han er ofte borte en del dager av gangen virker det som. Men det lukta merklig mye bæsj! Så ser jeg inn på badet , og hele dassen er neddriti, masse bæsj nedi doen, og oppå dosetet osv. Ellers rundt i leiligheten var det snus over alt, skitne klær strødd rundt, og det lukta skikkelig drit. At dette kan være helseskadlig for meg er vel å ta i litt, men frykter at det skal sive litt lukt gjennom veggene. Nå som vinduet hans har stått oppe i flere dager i strekk (relativt stort vindu på 15 kv.m. hybel) lukter det fortsatt ganske intenst, noe som tilsier hvor mye dritt (bokstavlig talt) det er på rommet til personen. Men jeg føler jeg burde si ifra til studentsamskipnaden. Som sagt, av frykt for at det skal sive gjennom veggen, vil jeg ikke at naborommet skal være en bæsje-luktende hule. Men hvordan skal jeg si ifra? Jeg hadde jo ikke noe å gjøre inne på rommet i utgangspunktet (no moral speach pl0x), men det burde vel gå å si at jeg lukta utenifra, når vinden var riktig retning, og kanskje litt uti gangen? Postet av anonym: 19faba7ec68ec7709de08847360a1d58 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Si ifra til studentsamskipnaden, du. Endret 12. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Enig med Nathalie. Hvis de spør hvorfor du tok deg inn i hybelen hans kan du si at du ville se om alt var OK med han som bor der 6 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Si i fra. Når de lurer på hvorfor du var der sier du at du prøvde å oppnå kontakt med han som bor der fordi du var bekymret. Både pga lukt, åpent vindu og lyset som var på over lengre tid. 2 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Dæven. Høres ikke trivelig ut, stakkars kar! Han må jo ha allvorlige problemer med seg selv... Si at du kjente rar lukt fra hybelen hans og du gikk inn fordi du trodde naboen hadde dødd. Men hvordan er han som person ellers da? Går han rundt i møkkete klær innsmurt med avføring eller? Endret 12. september 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ikke si at du gikk inn på rommet hans, men at du kan lukte avføringen utenfor og ønsker at de skal ta en liten kontroll. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 All right, da sier jeg fra i dag. Snakker aldri med han, eller ser han aldri heller. Vi deler ikke samme kjøkken, og fordi han er borte en del dager av gangen, ser jeg han nesten aldri.Postet av anonym: 8117f9526ba51fe670f4e2e3f0cb4a4e 2 Lenke til kommentar
.vision Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har naboen falt i dass? 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har naboen falt i dass? Dodrauger må vel studere de også. 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Offtopic: Jeg liker at 90% av "Dette diskuteres nå" er postet av magdalene Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Til å studere sosiologi skjønner hun seg lite på sosiale medier, og hvordan "ikke" bli oppfattet som troll/spammer. Men ingen kan påstå at Tjekkiske jenter ikke er driftige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå