Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nabohybelen lukter dritt!

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en blokk, som tidligere var hotell som nå er studenthybler. For noen dager siden lot jeg merke til at naboens vindu var åpent døgnet rundt med lyset på, så regnet med at det ikke var noen hjemme der. Gikk inn på rommet hans, og ingen var hjemme. Han er ofte borte en del dager av gangen virker det som. Men det lukta merklig mye bæsj! Så ser jeg inn på badet , og hele dassen er neddriti, masse bæsj nedi doen, og oppå dosetet osv. Ellers rundt i leiligheten var det snus over alt, skitne klær strødd rundt, og det lukta skikkelig drit.

At dette kan være helseskadlig for meg er vel å ta i litt, men frykter at det skal sive litt lukt gjennom veggene. Nå som vinduet hans har stått oppe i flere dager i strekk (relativt stort vindu på 15 kv.m. hybel) lukter det fortsatt ganske intenst, noe som tilsier hvor mye dritt (bokstavlig talt) det er på rommet til personen. Men jeg føler jeg burde si ifra til studentsamskipnaden. Som sagt, av frykt for at det skal sive gjennom veggen, vil jeg ikke at naborommet skal være en bæsje-luktende hule. Men hvordan skal jeg si ifra? Jeg hadde jo ikke noe å gjøre inne på rommet i utgangspunktet (no moral speach pl0x), men det burde vel gå å si at jeg lukta utenifra, når vinden var riktig retning, og kanskje litt uti gangen?

Postet av anonym: 19faba7ec68ec7709de08847360a1d58

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven. Høres ikke trivelig ut, stakkars kar! Han må jo ha allvorlige problemer med seg selv...

Si at du kjente rar lukt fra hybelen hans og du gikk inn fordi du trodde naboen hadde dødd.

Men hvordan er han som person ellers da? Går han rundt i møkkete klær innsmurt med avføring eller?

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...