Espen Ørud Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 La Dolce Vita Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Først og fremst et nydelig bilde med et flott komp og en god fomidling Og jeg regner deg med som deltager i sønddagens temadag Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Flott, reine norgesreklamen.... Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Godt å se at junior ikke har arvet sin fars hudproblemet (jfr. profilbildet) Fin dokumentasjon av bærsulten pjokk. Godt komponert. Teknisk som vanlig fra deg: Ulastelig. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Først og fremst et nydelig bilde med et flott komp og en god fomidling Og jeg regner deg med som deltager i sønddagens temadag Så hyggelig! Flott, reine norgesreklamen.... Takker så meget! Godt å se at junior ikke har arvet sin fars hudproblemet (jfr. profilbildet) Fin dokumentasjon av bærsulten pjokk. Godt komponert. Teknisk som vanlig fra deg: Ulastelig. Takk for meget hyggelig tilbakmelding (om vi velger å se bort fra den sarkastiske bemerkningen angående min noe spesielle hudsykdom.... ;-) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg