erkahove Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hei! Eg treng eit speglreflekskamera med hovudvekt på filming. Filminga kjem til å foregå mest ute i det fri, mykje ski/jibbbing så vel som downhill sykkling. Med andre ord er det snakk om mykje fart. Kameraet må kunne filme i full HD og mulighet for 60fps er eit absolutt must. Litt robust burde det vel også vere. Kva burde eg velge? Tips? Prisklasse: 4000-6000kr Lenke til kommentar
tvister Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tror ikke Jeg ville valgt et Dslr kamera til det bruket der. Vil tro det ender med mye frustrasjon. Er bedre å velge et Videokamera til det bruket der. Når det gjelder filming med systemkamera så har vel Panasonic sine systemkamera kommet godt fra det til det bruket. Du kan kanskje sjekke dette fra Panasonic Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ville kikket på videokamera. Hva med GoPro eller Contour HD? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1369448 Lenke til kommentar
erkahove Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Eg har alt eit Contour HD kamera ,men no ser eg etter eit Dslr kamera med som er bra til både filming og foto. Eg kjem til å bruke bildefunsjonen på skulen så eit vaneleg filmkamera er ikkje eit valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå