Gå til innhold

Noen bra filmer som The hurt locker?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er villig til å se krigsfilmer om andre verdenskrig, så burde du hvertfall sjekke ut Saving Private Ryan, Enemy at the Gates, Band of Brothers og The Pacific (TV serier), When Trumpets Fade,Flags of our Fathers, Letters from Iwo Jima, Broen over Kwai, Kanonene på navarone, Inglorious Basterds, Max Manus og The Great Raid. Gode filmer alle sammen.

Så har jeg noen moderne til, blant annet Behind Enemy Lines 1/2, tror det er en tredje og, The Mark Of CAin, Courage under Fire, The hunt for eagle one, The Kingdom, Green Zone, og en tv serie som heter Over There.

Kan og sjekke ut Snikskytter, som ikke er en krigsfilm, men en gøyal actionfilm uansett.

Endret av andi_c
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Proof of Life er en film jeg liker meget godt! Anbefaler den til deg.

Andre som også kanskje kan være noe.

Green Zone

Battle for Haditha

EDIT: Ser at både Green Zone og Battle for Haditha er nevnt tidligere.

Men kom over World Invasion - Battle: Los Angeles. Er kanskje ikke helt som du ønsker med tanke på at den er litt Sci-fi. Men mye helikopter, walkie, skyting og data :thumbup:

Endret av p0pc0rn
Lenke til kommentar

GGreit, nå har jeg sett den.. saving private ryan. Va'kke dårlig må jeg si. Men som nevnt tidligere kolonier teknologi.. ellers var den ganske bra og rørene. Spessielt også at den handlet om 2vk. Kunne gjerne sett sånne filmer i framtida.

POP, neste film jeg skal se er greenzone, takk for tipset. Kommer med tibake meld da jeg har sett den. Takk til dere andre også som har nevnt flere filmer, har sett på alle innleggene, men tar litt tid foor jeg quoter ditt innlegg.

Ps: Beklager skrivefeil skrevet fra min htc desire hd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...