Gå til innhold

Noen bra filmer som The hurt locker?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg så på The hurt locker, det er en millitær film..noen amerikanske soldater reiser til iraq for å detonere bomber og ja..hjelpe til. Jeg fikk ett inntrykk av hvordan soldatene hadde det i iraq. Likte filmen veldig godt. Også har den veldig god rate(7.7) også.

Derfor lurer jeg på om det finnes flere sånne brae filmer om amerikanske soldater..i et annet land ..eller no.

IMDB:http://www.imdb.com/title/tt0887912/?licb=0.8997679650675598

Endret av Noreply
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generation Kill er en Tv-serie, en meget bra en sådan. Vil og si at det å si at The Hurt Locker viser hvordan soldatene i Irak har det ikke er helt korrekt....

Du kan jo sjekke ut Black Hawk Down :)

BLACK HAWK DOWN VAR DRIT BRA !!!

DET ER DET JEG KALLER EKTE FILM..HAR DU NOEN FLERE ANBEFALINGER SOM LIGNER PÅ BLACK HAWK DOWN? :new_woot:

9999999999999999/10

Endret av Noreply
Lenke til kommentar

Sjekk ut Three Kings, du. Three Kings

Hallo :)

Så trailern, men problemet er at de ikke har Helikoptre, walkie talkie..Det er lissom ikke en krig p en måte..med mange soldater. Jeg vil lissom se på en film lik som Black hawk down.

Men takk for tips ;)

Armadillo.

Restrepo.

Afghanistan, men ein god film.

Jarhead. ganske likt bare kanskje ikke like bra?

Skal se senere, kommer med tilbake melding senere..

Lenke til kommentar

Så trailern, men problemet er at de ikke har Helikoptre, walkie talkie..Det er lissom ikke en krig p en måte..med mange soldater. Jeg vil lissom se på en film lik som Black hawk down.

Three Kings er en flott film, ikke minst morsom. Jeg anbefaler på det sterkeste at du ser den.

Lenke til kommentar

Men med Saving Private Ryan er du tilbake til 2. Verdenskrig. Med andre ord;

Lite walkie-talki'er og helikoptre.

Men det kan vel regnes som en av de beste krigsfilmene noen sinne produsert. (Etter min mening).

Battle for Haditha er helt ålreit. Foregår i Irak.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det er en britisk dokumentar av en reporter som er med et regiment i Afghanistan over en lenger periode, denne er også veldig bra.

Jeg husker ikke helt hva den het, men har den på dvd hjemme så kan sjekke da.

[insert name here] In Afghanistan. Heter den i allefall.

Lenke til kommentar

Vertical, nei, ikke Generation Kill.

Den jeg tenker på er en "sann dokumentar" Gen. kill er jo laget mer som en vanelig TV-Serie.

Den likner på Armadillo, bare den er britisk, og det er litt mer "action" i den, etter min mening. : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...