NeEeO Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Hei, Jeg så på The hurt locker, det er en millitær film..noen amerikanske soldater reiser til iraq for å detonere bomber og ja..hjelpe til. Jeg fikk ett inntrykk av hvordan soldatene hadde det i iraq. Likte filmen veldig godt. Også har den veldig god rate(7.7) også. Derfor lurer jeg på om det finnes flere sånne brae filmer om amerikanske soldater..i et annet land ..eller no. IMDB:http://www.imdb.com/title/tt0887912/?licb=0.8997679650675598 Endret 11. september 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Er en HBO serie kalt Generation Kill som du kan sjekke. Endret 11. september 2011 av Solid Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 vet ikke helt jeg, sjekket på imdb hadde overraskene nok 8.8. Men, den hadde ikke en ordentlig trailer engang. Nå begynner jeg å lure på om det er en tv serie eller film? Så veldig kul ut på "Trailern" på youtube. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Generation Kill er en Tv-serie, en meget bra en sådan. Vil og si at det å si at The Hurt Locker viser hvordan soldatene i Irak har det ikke er helt korrekt.... Du kan jo sjekke ut Black Hawk Down 2 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Restrepo. Afghanistan, men ein god film. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jarhead. ganske likt bare kanskje ikke like bra? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sjekk ut Three Kings, du. Three Kings Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Generation Kill er en Tv-serie, en meget bra en sådan. Vil og si at det å si at The Hurt Locker viser hvordan soldatene i Irak har det ikke er helt korrekt.... Du kan jo sjekke ut Black Hawk Down BLACK HAWK DOWN VAR DRIT BRA !!! DET ER DET JEG KALLER EKTE FILM..HAR DU NOEN FLERE ANBEFALINGER SOM LIGNER PÅ BLACK HAWK DOWN? 9999999999999999/10 Endret 12. september 2011 av Noreply Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Sjekk ut Three Kings, du. Three Kings Hallo Så trailern, men problemet er at de ikke har Helikoptre, walkie talkie..Det er lissom ikke en krig p en måte..med mange soldater. Jeg vil lissom se på en film lik som Black hawk down. Men takk for tips Armadillo. Restrepo. Afghanistan, men ein god film. Jarhead. ganske likt bare kanskje ikke like bra? Skal se senere, kommer med tilbake melding senere.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Så trailern, men problemet er at de ikke har Helikoptre, walkie talkie..Det er lissom ikke en krig p en måte..med mange soldater. Jeg vil lissom se på en film lik som Black hawk down. Three Kings er en flott film, ikke minst morsom. Jeg anbefaler på det sterkeste at du ser den. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Hva med Saving Private Ryan, er den bra? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Men med Saving Private Ryan er du tilbake til 2. Verdenskrig. Med andre ord; Lite walkie-talki'er og helikoptre. Men det kan vel regnes som en av de beste krigsfilmene noen sinne produsert. (Etter min mening). Battle for Haditha er helt ålreit. Foregår i Irak. Endret 13. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Ser den har en drit bra rate på IMDB, Skal se den senere en gang, men har lyst til å se en med ny teknologi..Helikopter, Walkie talkie..Jsa dere forstår.. Omg..Er det ingen andre seriøse filmer med moderne teknoilogi som THE BLACK HAWK DOWN (( Lenke til kommentar
sLR Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen er gira på krigsfilmer virker det som. Hva med, The Green Zone? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ellers så kan du jo se på en masse dokumentarer. Discovery og lignende kanaler sender mange dokumentarer om militæret i Afghanistan osv. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det er en britisk dokumentar av en reporter som er med et regiment i Afghanistan over en lenger periode, denne er også veldig bra. Jeg husker ikke helt hva den het, men har den på dvd hjemme så kan sjekke da. [insert name here] In Afghanistan. Heter den i allefall. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Generation Kill du tenker på? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vertical, nei, ikke Generation Kill. Den jeg tenker på er en "sann dokumentar" Gen. kill er jo laget mer som en vanelig TV-Serie. Den likner på Armadillo, bare den er britisk, og det er litt mer "action" i den, etter min mening. : ) Lenke til kommentar
sLR Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har du sett på makan, der fant jeg den. Ross Kemp in Afghanistan : > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå