Aetius Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Noen som vet om en fornuftig sjappe som selger nye og større SSDer (32 eller 64 GB, evt større) til Asus Eee 901? Jeg vil gjerne installere Win7 Starter på den, men får beskjed om at SSDen er for liten. MEN: 901 har som kjent to SSDer, en på 4 GB (til OS, og det er denne som er for liten) og en på 8 eller 16 GB (min er opprinnelig Linux-versjonen og har dermed 16 GB). Men hvilken av disse er det som byttes ut? Jeg mistenker at OS-SSEDen er loddet fast på hovedkortet, og da er vel det løpet kjørt, eller hva? Endret 11. september 2011 av Aetius Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Ser ut som du kan kline inn en 1.8" SSD eller platedisk. Du trenger angivelig en "zip connector" som han kaller det i videoen), noe du visstnok får billig på ebay. 64 GB SSD 1.8" Endret 11. september 2011 av srbz Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Ser ut til at det der ikke er OS-SSDen, dessverre. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det kan du jo velge selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå