superdigg Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Skal dra kabel til det nye arbeidsrommet og jeg finner jo kun sånne korte apparatkabler på max 4m. Lurte derfor på om jeg kan bruke en standard Cat5 kabel som telefonkabel istedet. Er jo uansett RJ45 kontakter. Noen som vet om dette går eller om det er noe alternativ - om de selger på Clas f.eks? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 De har da vanlig kabler på Clas Ohlson ... Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Takker og bukker! Stikker på Clas nå! Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 er billigere på biltema hvis du har en butikk i nærheten Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 billigere og dra fram posen som er stappa full av cat5 kabler fra skapet.. alle nerder (ex nerder) har jo det? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 billigere og dra fram posen som er stappa full av cat5 kabler fra skapet..alle nerder (ex nerder) har jo det? F*en! Avslørt Kabel hadde jeg (kjøper jo ikke 250 meter for ingenting...) men var tom for RJ45 Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 kan fint bruke alle cat kabler til isdn mener nå jeg, bruker selv cat 6 sidne jeg hadde 150 til overs.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå