Rolf Kristensen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det søte liv Bildet er fjernet. Beskrivelse: Søtt og godt....enkelt og greit Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Flink du er , spart lørdagsgodisen Kaffi og en bit av denne og du kjenne smaken av det søte/gode liv helt klart Og det beste av alt denne er sunn )) Flott bidrag Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fristende godt bilde, herlig tolkning av temaet! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 mmmmm marsipan... he he smil 5+ ha en god natt Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Min favoritt sjokolade Takk for et søtt og godt bidrag Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Tusen takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene Til opplysning Wasco.........det er også min favoritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg