hiims Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 hei jeg har en honda mt5 så går utruligt seint for tiden så jeg vurdere og trimme, den men så har jeg probleme at jeg går på gand vgs der det er 2-3 kontroller i året! så jeg lurte på om det hadde gått med turtalls sperre eller noe sånt!? har hørt at plotiknapp ødlegger elktroniken.. noen så har erfaring me dette og som vet om det går? Lenke til kommentar
activerse Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 En poltiknapp kan ødelegge elektronikken over tid. Si at du slår den på hvis du kjører fordi politiet eller noe, så er det bare og slå av igjen etter du har kjørt forbi. Dette ødelegger ikke. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 En poltiknapp kan ødelegge elektronikken over tid. Si at du slår den på hvis du kjører fordi politiet eller noe, så er det bare og slå av igjen etter du har kjørt forbi. Dette ødelegger ikke. å ja så vis jeg sko bli stoppet av politiet eller det skulle være en kontroll på skolen og jeg tar inn poltiknappen så vil ikke dette skade noe?, bare vis jeg kjører over tid med den på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kjøre med en mekanisk turtallsperre vil ødelegge elektronikken. Det å skru den på under korte perioder (som en time uner kontroll osv) vil ikke skade noe. Husk at politiet ikke er dumme, så om du skal kjøpe en, invister i en skikkelig! Vil anbefale denne. Trim kan du kjøpe brukt på finn eller mopedportalen.com. Spørsmål om trim og slikt er ikke lov her på forumet, så gå til mopedportalen.com istedet. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Kjøre med en mekanisk turtallsperre vil ødelegge elektronikken. Det å skru den på under korte perioder (som en time uner kontroll osv) vil ikke skade noe. Husk at politiet ikke er dumme, så om du skal kjøpe en, invister i en skikkelig! Vil anbefale denne. Trim kan du kjøpe brukt på finn eller mopedportalen.com. Spørsmål om trim og slikt er ikke lov her på forumet, så gå til mopedportalen.com istedet. Takk du! men hva er forskjellen på denne og de bilige turtall sperrene! og btw hva skjer hoved sakelig når folk snakker om at elektronikken blir ødlagt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Forskjellen er at det blir gjort riktig, du er garantert resultat og du får en kontroll slik at du ikke har noe knapp på mopeden. Er det noe politiet leter etter, så er det en knapp. Finner de ingen, får du gå. El-nettet blir ødelagt, må som oftest erstattes. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Forskjellen er at det blir gjort riktig, du er garantert resultat og du får en kontroll slik at du ikke har noe knapp på mopeden. Er det noe politiet leter etter, så er det en knapp. Finner de ingen, får du gå. El-nettet blir ødelagt, må som oftest erstattes. ahh ok takk ska du ha!, men vis jeg bare kommer til og bruke den 2 ganger i året liksom når d er kontroll foreksempel. så blir vell ikke elnette skadet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vil ikke bli en liten skramme en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå