Stalthy Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Lurer på om det er noen bra bøker om real life serie mordere. Kan være både på engelsk og norsk, kan takle sterke bilder. Kan også takle grusomm informasjon, f.eks lemlestet barn med rusten kniv og startet med tær først osv (i sound crazy). Er ikke noe must at det må være bilder, har lest boken mapping the trail of a serial killer, likte den veldig godt, er også et stort + om den har "kill count" altså nummer over antall døde/anklaget for antall døde. Husk at det skal være sant, veldig bra om det står litt om hvorfor (eller antagelser) at de ble serie mordere. F.eks barnemishandling eller psykologiske traumer f.eks Mvh Sindre Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 lite betryggende fasinasjon du har... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) jeg googla litt, kom over denne som kanskje han hjelpe deg litt. lite betryggende fasinasjon du har... vennligst spar deg for slike meningsløse innlegg. Endret 11. september 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg er oppriktig lei meg for at du ikke syns innlegget mitt har noen mening. Alt må jo såklart ha det. I sincerely apologice. The Mistress of Murder Hill Mind hunter http://www.criminaljusticeuniversity.net/blog/2010/10-chilling-serial-killer-books/ Endret 12. september 2011 av leonthine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå