Karabin Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) 35% fall i Japan, grunnet at de ikke har speilløse alternativer: http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-11665-11906 Endret 11. september 2011 av Karabin Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det skremmer ikke meg fra å kjøpe Nikon med speil. Men så er ikke en jeg liten asiater heller... :!: Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det går i bølger. Om noen år kan det se anderledes ut, hvem vet... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Siste på ryktebørsen er at Nikon skal ha en lansering i slutten av måneden, så vil jo tiden vise om det stemmer... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Forhåpentligvis vil det akselere utviklingen av speilløse systemkameraer hos de to store, får bare håpe at de har nok is i magen til å utvikle systemene godt nok før lansering. Endret 11. september 2011 av Nautica Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Antall solgte kamera er ikke det samme som lønnsomhet. -k Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Joda, eg har Canikon DxxD. Eit kamera som stadig overraskar meg positivt på alle områder. Om salget i Japan går ned gir eg ein glad dag i så lenge MITT kamera og mitt system gir meg alle mulighetene EG er interessert i. Eg veit at mitt system vil holde koken også i framtida. Det er i grunnen nok for meg. Med eller utan speil? Har hatt med speil i over 40 år, men eigentleg er spørsmålet uinteressant. Det er det ferdige bildet som tel og kva redskap ein nyttar for å få det får bli opp til kvar og ein. Om salget av speilrefleks på andre sida av kloden går ned er for meg like uinteressant som kven som vinn Honolulumeisterskapen i Svarteper. 5 Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Så da er det ikke nyhetsverdig, sier vel mest om deg......... 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Det hadde jo vært konge om Nikon og/eller Canon la seg på samme standard som Olympus og Panasonic(µ43) slik at objektivutvalget hadde vokst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå