DaddyYankee Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ringte trafikkskolen og sa at jeg hadde øvelseskjørt i over ett år nå. Skal snart kjøre kartlegging på hva jeg kan, er litt viktig for meg. For hvis jeg kommer meg videre til trinn 3, så slipper jeg å ta kjøretimer. Er det noe jeg bør vite? Kan jeg få spørsmål om sikkerhetskontroll? Noen tips ? 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 seriøst ingen ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kanke hjelpe deg da kjøreskolen min hadde aldri noe kartlegging, wtf? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Regelverket her forteller deg litt om hva du skal kunne. § 11-3 beskriver hva som skal til før du regnes for å ha bestått trinn 2. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Kanke hjelpe deg da kjøreskolen min hadde aldri noe kartlegging, wtf? det er fordi du sikkert tok noen/mange kjøretimer.. det trenger jeg ikke håper jeg Det skal de vurdere i morgen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå