Gå til innhold

Små pingle surround anlegg!?!

Anbefalte innlegg

Hoy... Har en kammerat som nettop har bestilt surround anlegg, dette er et sånnet lite, puslete anlegg. Det jeg lurer på er om det er like mye trøkk i disse små anleggene? får man god fyldig høy lyd? De fleste sånne anlegg bruker jo subber på størrelse med volumknappen på en sjekele forsterker!! Noen med litt peiling som isåfall gidder å forklare åssen dem får til "ordentlig" lyd i noe så smått? Min erfaring er at skal du ha mye og fyldig lyd sammtidig må man ha kraftige høytalere, og forsterker. og skal man ha "trøkk" i subben må man ha store bassere som flytter mye luft, fort! Stemmer ikke dette lenger? håper noen gidder å svare!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke alt du spørr om, men jeg vet at d er trøkk i de beste anleggene til logitech (z-560, z-680).

På z-560 kan laveste instilling på bassen noen ganger bli for sterk for mamma, hehe

Har du stilig mamma, så send hon til meg når du skal spille høyt :D

Lenke til kommentar

jo.veldig bra lyd på disse små surround anleggene(5.1)veldig bra bass(sub)til og være så små høytalere.

knuste lett lyden fra mitt annlegg i stua. har et gammelt et ,men veldig store høytalere.(bass)

hadde ikke engang surround eller eax støtte på det.så overgangen ble stor... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...