The President Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hoy... Har en kammerat som nettop har bestilt surround anlegg, dette er et sånnet lite, puslete anlegg. Det jeg lurer på er om det er like mye trøkk i disse små anleggene? får man god fyldig høy lyd? De fleste sånne anlegg bruker jo subber på størrelse med volumknappen på en sjekele forsterker!! Noen med litt peiling som isåfall gidder å forklare åssen dem får til "ordentlig" lyd i noe så smått? Min erfaring er at skal du ha mye og fyldig lyd sammtidig må man ha kraftige høytalere, og forsterker. og skal man ha "trøkk" i subben må man ha store bassere som flytter mye luft, fort! Stemmer ikke dette lenger? håper noen gidder å svare!!!! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 vet ikke alt du spørr om, men jeg vet at d er trøkk i de beste anleggene til logitech (z-560, z-680). På z-560 kan laveste instilling på bassen noen ganger bli for sterk for mamma, hehe Lenke til kommentar
Davidlyd Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei. Dette er sikkert morro til spill og sånt, men ordet "trøkk" og "musikalsk" passer nok ikke inn her. Garantert ikke "trøkk". Og jo, man trenger store elementer (eller ekstrem slaglengde) for å lage bass. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 JOA, riktig det (kan jeg tro).... Tenkte og kjøpe meg z-560 , men vet ikke. bruker mest headphones alikavæl... hehe, LOZER Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Stemmer ikke dette lenger? Absolutt ikke. Med innføringen av et nytt årtusen ble det også innført nye naturlover innen akustikk. Sånn virker det i alle fall ut ifra en del av høytallerprodusentenes kreasjoner. Kjøp heller noe ordentlig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg blir ofte overraska hvor høyt, klart og kraftig (bass med trøkk) mange av disse mini-dippeduttene presterer og pumpe ut.. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg syns det er god nok lyd i mitt creative 5.1 5100 sett Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 vet ikke alt du spørr om, men jeg vet at d er trøkk i de beste anleggene til logitech (z-560, z-680). På z-560 kan laveste instilling på bassen noen ganger bli for sterk for mamma, hehe Har du stilig mamma, så send hon til meg når du skal spille høyt Lenke til kommentar
mr x Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jo.veldig bra lyd på disse små surround anleggene(5.1)veldig bra bass(sub)til og være så små høytalere. knuste lett lyden fra mitt annlegg i stua. har et gammelt et ,men veldig store høytalere.(bass) hadde ikke engang surround eller eax støtte på det.så overgangen ble stor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå