MissDragonTale Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Heey æ har en veninne (ei jenta æ kjenn) som e 19 og kjærsten e 24. Kvær gang vi møtes prate ho om nye plassa dæm har hatt sex, æ syn det e litt fasineranes kor kreativt sex kan vær... Jo sex e kanskje det elste trikse i boka, men når man gjør det i et tre, i vann i ei dessa, på take, i sogen osv så byinn det å bli vældig kreativt eller ka?? Men æ lure på kor kreativ Dåkker e i og uttafør senga Lenke til kommentar
Populært innlegg Utropstegn Skrevet 11. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2011 lurer på hva "ei dessa" og "i sogen" er 20 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sikkert "disse/huske" og skogen. Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 12. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2011 Trådstarter har ei venninne som er ei jenter hun kjenner. Meget, meget fascinerende. 11 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Heey æ har en veninne (ei jenta æ kjenn) som e 19 og kjærsten e 24. Kvær gang vi møtes prate ho om nye plassa dæm har hatt sex, æ syn det e litt fasineranes kor kreativt sex kan vær... Jo sex e kanskje det elste trikse i boka, men når man gjør det i et tre, i vann i ei dessa, på take, i sogen osv så byinn det å bli vældig kreativt eller ka?? Men æ lure på kor kreativ Dåkker e i og uttafør senga Hei. Jeg har en venninne (ei jente jeg kjenner) som er 19 år og kjæresten er 24. Hver gang vi møtes, prater hun om nye steder de har hatt sex. Jeg synes det er litt fasinerende hvor kreativt sex kan være. Jo, sex er kanskje det eldste trikset i boka, men når man gjør det i et tre, i vann, i ei huske, på taket eller i skogen så begynner det å bli veldig kreativt eller hva? Men jeg lurer på hvor kreativ Dere er i og utenfor senga Prøvde å oversette her, ikke lett. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er ingen problem å oversette, men MissDragonTale burde kanskje rette seg etter reglene og holde seg til bokmål eller nynorsk. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Takk for oversetting iNeo. Skal prøve å svare på spørsmålene til TS siden ingen andre har gjort det enda. Synes da jeg og fruen er ganske kreative jeg, selv om det er de samme stillingene som går igjen ganske ofte. Har faktisk ikke hatt sex utendørs såvidt jeg kan komme på. Skolen og på vaskemaskin er gjort dog. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 dude, nopros... nei... ikke skolen.. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Artig det, men bare i sommerhalvåret Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 dude, nopros... nei... ikke skolen.. Unnskyld Eirik. Ikke på Katta da. Enda. Lenke til kommentar
Fit Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg ELSKER å ha sex ute! Men med min prippne samboer blir det aldri. Før han har jeg hat sex på skolen, skogen og utested. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Den mest kreative observasjonen jeg har gjort var sex inne på en møbelforretning i åpningstida. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Tråden stenges grunnet overdreven bruk av dialekt. I tillegg kan følgende tråd brukes i stedet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=356654&st=1080 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg