morgan_kane Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kan jeg stemme andre plasser enn det som står på valgkortet mitt? Jeg glemte meg litt av og nå er jeg 3 timer unna mitt valglokale pluss at jeg har skole imorra Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hadde skrevet et lengre og mer utfyllende innlegg her.. men nettet klikka, så fuck it. Kort svar: Ja, men du må ha med ID. Valgkort er også en fordel å ha med, men dog ikke et must. Bare oppgi hjemmekommuna di. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 hmm, fikk akkurat denne linken: http://www.regjeringen.no/nb/dep/krd/kampanjer/valg/kommunevalg/hvor-du-kan-stemme.html?id=463233 Ser ut som min stemme er tapt Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hadde skrevet et lengre og mer utfyllende innlegg her.. men nettet klikka, så fuck it. Kort svar: Ja, men du må ha med ID. Valgkort er også en fordel å ha med, men dog ikke et must. Bare oppgi hjemmekommuna di. Feil, ikke på valgdagen. Forhåndsstemming derimot kan man gjøre overalt. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fristen for å forhåndsstemme er ute. Altså må du til hjemkommunen din for å stemme. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Stemmer det! Beklager. Da må du nok til hjemkommunen din ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå