Testdrive Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Dette er jo da et velkjent problem som jeg har sett andre har slitt med men som nå faktisk har truffet meg også, vi snakker om "Windows Utforsker har slutter å fungere" problemet. Dataen det gjelder er litt over 1 uke gammel og problemet har eksistert ifra dag 1, i varierende antall ganger. Alt ifra 1 til 10 ganger om dagen. Fant en løsning der man tydeligvis skulle dissable alle tredjeparts programmer men ettersom det fantes 240 av de så har jeg ikke tatt meg bryet å dissable disse en av gangen. Linken til "løsningen" http://snakk.klikk.no/flere_tema1/teknologi/f/4739/t/7445.aspx Er det noen andre som har en fungerende løsning på dette da jeg er svært nøye med hva jeg installerer og sitter med god forståelse for datafaget, men er rådløs til hva som forårsaker dette problemet. *Edit* I linken så sies det jo at man bare trenger å dissable de programmene som ikke er Windows/Microsoft sertifisert, av de 240 så er det bare 14 av de som IKKE er det så sånn sett er ikke jobben så stor som først trodd. Men siden problemet har eksistert siden maskinens første dag så ser jeg ikke dette helt som nødvendig (?). I så fall må det være noe av Asus sin utility som forårsaker problemet. **Edit** Kjøres Windows 7 64 bit Endret 2. oktober 2011 av Testdrive Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som kan gi svar? Tviler på at det er hardware relatert men ett eller annet som ligger og skaper konflikter i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå