Kizza89 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hei der, jeg bestilte noen klær fra en nettside fra england og den ene shorta jeg fikk var altfor stor... Det jeg lurer på er om jeg må betale frakt/toll på den viss jeg sender den i retur for å bytte størrelse? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det må du, då vert det både frakt og ny toll (eigentleg MVA, det er berre Tollvesenet som krev opp denne MVA-en, sidan butikken ikkje kan, som i Noreg). Du har likevel rett på refusjon av den MVA-en du la ut fyrste gongen (berre MVA-en då, ikkje gebyret for handsaming av han, slikt gebyr får du på nytt), om du må ut med MVA og for andre gong, så lenge (teknisk sett) "reeksporter" skjorta i rimeleg tid, altså i løpet av nokre dagar. (Har skjorta åleine eit salsverde under 200 kr, og BERRE ho vert returnert, vert det jo ikkje MVA når skjorta kjem att til Noreg, så då fell denne problemstillinga bort.) Snakk med tollvesenet koss du går fram her - FØR du returerer - om skjorta har verde på 200 kr eller meir. Lenke til kommentar
Kizza89 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Ok tusen takk for svar. skal ringe tollvesenet i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå