Gå til innhold

Siste sjekk. Kjøper i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 høvdinger for 2 ram-brikker er kanskje litt mye, men dette er min første personlige pc, så jeg er litt lei av fars gamle compaq med 500mhz og 128mb ram, så nå skal jeg ha en pc som parkerer det meste.

Junta: For å være helt ærlig, så synes jeg at det kabinettet så helt j*vlig ut. Kanskje jeg skal gå for et kabinett med dør?

Lenke til kommentar
Junta: For å være helt ærlig, så synes jeg at det kabinettet så helt j*vlig ut. Kanskje jeg skal gå for et kabinett med dør?

Eh enig, men det var ikke lett på finne grå kabinetter med god nok psu. :-?

Ellers vil jeg si at den ram'en du har valgt, blir heftig på IC7-G. Bør klokke bra det, så ingen grunn til å bytte ut den. :)

Lenke til kommentar
Kutt XP'en, du har garantert en kompis med en XPcd, sparer litt der.

Kjenner ingen med xp pro. De fleste hater faktisk xp (selv om de ikke har prøvd det. De kommer med argumenter som windows-flagget er ikke det samme. Win 98 er mye mer stabilt, osv :lol: )

Lenke til kommentar
Jeg fant dette kabinettet

Et Chieftec Scorpio MidiTower kabinett. Noen som har erfaring?

Jeg har ikke erfaring med eksakt det kabinettet, men har vært borti flere varianter av Chieftec. Pleier å være gode å bygge i de, bra med viftemuligheter etc. Du blir sikkert fornøyd med det.

Junta. :)

Lenke til kommentar

På mpx.no står det dette om dette kabinettet:

Dimension: 470x 205x 522mm(DxWxH).

Drive: 3x 5.25"+2x 3.5"FDD, 6x 3.5"HDD.

Material: 1.0mm SECC.

Fits different size M/B, including 12"Wx 13"L XEON motherboard.

For PSII or PSII Redundant PSU.

7 standard expansion slots.

Optional 4 x (80 x 80 x 25)mm fans.

Optional side panel cooling fan.

Net/Gross Weight=12/13Kgs(w/o PSU).

Det står "Optional 4 x (80 x 80 x 25)mm fans". Betyr dette at det følger med 4 vifter, eller må jeg kjøpe noen i tillegg?

Lenke til kommentar
Kutt XP'en, du har garantert en kompis med en XPcd, sparer litt der.

Kjenner ingen med xp pro. De fleste hater faktisk xp (selv om de ikke har prøvd det. De kommer med argumenter som windows-flagget er ikke det samme. Win 98 er mye mer stabilt, osv :lol: )

Ja jeg skjønner hva du mener, har noen kamerater som konstant rakker ned på XP, ironisk nok skaffet han ene seg XP Pro når han kjøpte seg ny PC. Grunnen var at han ville sammenligne med Win2k og greier. De klager til de får det selv :D

Lenke til kommentar

regner med at du skal på lan så regner med at med dette kabinettet og f.eks. denne strømforsyningen.

Med denne rammen vil ram og cpu være synkront og du vil spare en del peng.og samtidigt vil ytelsen være bedre.

Er den noen hovedkort som i det hele tatt har offisiell støtte for pc 4000?

Kjøp heller 2x120 gb harddisker.

Mer plass og du sparer rundt en 200 kr.

Du kan og gå ned 200 mhz på prosessoren og spare rundt en 1000 kr.

FINFINT oppsett du har.

På forhond gratulerer med ny pc.

Håper du blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Synes selv at XP er rimelig stabilt.... Greit å ta en format c: et par ganger i året.... Jævli mye adware o.l.....Win 98 var CRAPPY....ME var enda dårligere...2k var rimelig bra.... Nå er jeg på bærtur når det gjelder selve posten....

Men, kjøpe win xp pro :lol: (hinter ikke til noe som helst - annet enn å kjøpe det)

:lol:

Lenke til kommentar
Det står "Optional 4 x (80 x 80 x 25)mm fans". Betyr dette at det følger med 4 vifter, eller må jeg kjøpe noen i tillegg?

Du må kjøpe de i tillegg. Kjøp noen Papst vifter hos f.eks. Microplex. Er du opptatt av støy, bør du kjøpe viftestyring også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...