oab-1966 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Heisann, nå er det 11 september. I dag er det nøyaktig 10 år siden USA ble rammet av terror. Alle ble lamslåtte og så direktesendingen da det andre flyet plutselig dundret inn i det sørlige tårnet på World Trade Center. Så selve spørsmålet: Hvor var du 11 september 2001? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Skolen. Var vel kanskje på vei hjem da tragedien intraff. Husker i hvert fall at det var det første moren min fortalte meg da jeg kom hjem. Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg var på et maritimt verksted i Porsgrunn og jobbet med styringssystemer til store skip da USA ble rammet av terror. Jeg kom hjem fra jobb og kjerringa mi dro på besøk til ei venninne. Senere på ettermiddagen var jeg ute med guttungene mine på 3 og 5 på lekeplassen, lykkelig uvitende om det som hadde skjedd "over there". Jeg fikk ikke vite det før kjerringa mi kom hjem ut på kvelden og fortalte hva hun hadde sett på tv hos venninna si. Jeg hadde fått vite det mye tidligere hvis jeg hadde hatt mobilen min påslått, for broren min hadde sendt meg tekstmelding nesten umiddelbart da nrk kom med ekstranyheter på radio og tv. Det første jeg gjorde var å skru på tv'n etter at kjerringa mi kom hjem. Endret 11. september 2011 av oab-1966 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Var på min daværende jobb, teknisk support hos Canal Digital. Satt i samtaler mens angrepet holdt på og husker når den første bygningen raste så prøvde jeg å hjelpe en kunde men vi begge bare stoppet å prate idet bygget raste...hvor begge var stort sett stille hele tiden utenom noen gloser i ny å ne om hva i huleste som foregår...en veldig spesiell stund og nok noe jeg kommer alltid til å huske. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg var hos en kamerat hvor vi spiste pannekaker og spilte Star Craft. Senere på kvelden så vi Final Fantasy: The Spirits Within på kino, og jeg husker de viste reklame for Spider Man, og vi kommenterte at tårnene var med i traileren. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg var på vei hjem fra jobb. Hørte på radioen at radiofolk pratet om noe jeg trudde var en ny film eller en spøk. Etterhvert forsto jeg at det var helt ufattelig virkelig, og helt ubegripelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg gikk i første klasse så jeg var vel på skolen, med mindre det var en onsdag- Lenke til kommentar
pakini Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Var på skolen, husker når jeg kom hjem spiste alle middag foran tv'en Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg var i bilen til moren av kompis av meg på vei til taekwon-do trening. Endret 11. september 2011 av Erratum Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 At school, eller på vei hjem. Fikk vite hva som var skjedd senere på kvelden, men skjønte ikke omfanget av hva som var skjedd før noen år senere. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Var ute og holdt på å lage en mur rundt huset, da naboen kom kjørende forbi, og spurte om jeg hadde hørt hva som hadde skjedd; jeg forsvant da inn og skrudde på TVen. Er ett av de klareste minnene jeg har. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Var hjemme og så på "etter skoletid". Endret 11. september 2011 av bögfisk Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg hadde nettopp kommet hjem fra vgs, og husker klart at jeg slo på tv'n og det var ingen ting å se på, så jeg switchet oppover til kanal 28 som var CNN. Da kom det meldinger om at et fly hadde krasjet i en skyskraper i new york. Jeg så/hørte på i 5 minutter, men fikk intrykk av at det var et småfly da det ennå ikke var noen video fra hendelsen. Swappet igjenom kanalene på tv'n på nytt, og da jeg kom til cnn igjen hadde fly 2 nettopp krajset. Satt som limt til CNN hele dagen og husker det som om det skulle vært i går. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Eg var på skolen, så for eg heim og spilte RUNESCAPE Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg var på skolen, vi hadde en slags minnstund i løpet av få minutter etter at læreren vår fikk vite det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Satt å så på tv da det skjedde. Så live når det andre flyet traff. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har ikke en fjernelse anelse, husker rett og slett ikke noe av den dagen annet enn at jeg så det på nyhetene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå