Morten Ellingsen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Konsentrasjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Godt bilde og teksten treffer godt! Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Så klart! Det gode liv er lyden av et speil som går opp og ned synkront med lukker. Og her kan man endog oppnå dobbelteffekt. Både humoristisk og klargjørende situasjon. Teknisk ulastelig anrettet. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ser utløser´n...! En herlig situasjon, det kan vel de fleste her inne skrive under på. Artig påfunn. Inkludérer man 7D´n som har tatt dette bildet så er det mye flott utstyr i sving her, er vel ikke ditt alt sammen...?? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Ser utløser´n...! En herlig situasjon, det kan vel de fleste her inne skrive under på. Artig påfunn. Inkludérer man 7D´n som har tatt dette bildet så er det mye flott utstyr i sving her, er vel ikke ditt alt sammen...?? Hei Bent. Jeg lurer litt på om jeg har "gjort litt på leggen" her, da det faktisk ikke er meg som har tatt bilde men min gode venn og fotokollega Thore Raaen.. Pytt,pytt - det får gå? Neida, dette "Nikonskramlet" til ventre tilhører Thore.. Hehe. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Veldig bra bidrag Og, nei da, det gjør ingen ting at det ikke er du som har knipset. Det skal jo handle om det søte liv, og da må vi få lov til å være med selv også - hvis det passer slik Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dette er utvilsomt det søte liv for mange av oss her inne på Digti. Neida, det gjør ingen ting at det ikke er du som har knipset - det er høyt under taket her på Digit Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ja dette liker vi Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fint med høstfarger, synd det ikke varer litt lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg