hermos Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hei, jeg har en DELL INSPIRON 1545 15.6 der skjermen er knust, men laptopen er fungerer helt topp den er ikke brukt mye heller, det som jeg trenger hjelp til er hvor jeg kan få meg en rimlig skjerm det som jeg har lest er at man kan kjøpe på nettet, er det noen som kan gi meg noen råd og nå er jo kronen sterk og det har vel noe å si håper jeg. på forhånd takk. Lenke til kommentar
hermos Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Lenke og Hei, takk for svar, jeg såg på en skjerm om kostet US $ 62,99 og sånn som jeg regnet ut så kom den på ca 380kr og at det var free shipping, men det er vell sånn at når den kommer til norge så må vel den igjennom toll og så sendes på posten så da er spørsmålet hva vil den komme på i kr for det er vell toll på den?. Endret 11. september 2011 av hermos Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Datautstyr er tollfritt, det eneste du må påregne er moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå