Karl-Ivar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det søte liv i vikinge tiden. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt på Borg i Lofoten og motivet er fra vikingetiden. Jeg lar bildet være en humoristisk vinkling av det søte liv. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Enkelte av livets gleder har ikke forandret seg stort siden vikinge tiden Takk for et humorisktisk bidrag Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Wasco har sagt det som sies skal. Morsomt bidrag:) Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Guden Frøy formodentlig? I alle fall etter utstyret å dømme. Moderne versjon av norrøne tiders gudebilder? Fin detalj. Bakgrunnen står godt til hovedmotivet. Teknisk bra foto og kreativt utsnitt. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Et fint humoristiskt bidrag ;-) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 he he...jepp artig bidrag,skilte seg ut,smil ønsker deg en riktig god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg