Gå til innhold

[Blackberry 9900 Bold] Kommer denne med øæå på tastaturet?

Mannn28

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg Blackberry 9900 Bold, som snart kommer i postkassen, men jeg lurer på om denne kommer med æøå på tastaturet, slik som nokia sine telefoner gjør. ( E71 - E71 - E6 osv ) .. Det tar jo flere måneder før den kommer hit til landet fra lanseringen i mai. Så det må vel være pga av blant annet dette ?

Er det noen som vet noe om dette ? Eller er man nødt til å scrolle slik man måtte før ? Eller skrive oe for Ø osv..?

Eller er det en fysisk knapp for alle 3 bokstavene... ?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg bestemmer meg for å åpne den, kan jeg skrive noen ord om den, tror nok at jeg gjør det uansett. Kanskje jeg bare begynne å skrive beskjedene på engelsk fremover. Men skal visst ikke være noen problem med OE ( ø ) løsning eller. Menmen, vet noen hvordan det er med angrerett med mobiltelefon, når jeg har bestilt for over 2 uker siden, pakken har ligget på konotoret i ca 5 dager nå.

Kjøpte den via netcom.no

Lenke til kommentar

Kommer den ikke med norsk ordliste? Da bør det ikke være noe problem. Hvis du skriver eks "pa" så vil den automatisk skrive "på"

Uansett, den telefonen er for fin til å gi den ifra seg :)

Kunne du skrevet noen ord om hva du synes om mobilen? Batteri, app utvalg, daglig bruk og æøå problematikken?

Lenke til kommentar

Kommer den ikke med norsk ordliste? Da bør det ikke være noe problem. Hvis du skriver eks "pa" så vil den automatisk skrive "på"

Uansett, den telefonen er for fin til å gi den ifra seg :)

Kunne du skrevet noen ord om hva du synes om mobilen? Batteri, app utvalg, daglig bruk og æøå problematikken?

Har trykket noen timer på herligheten, æøå er ingen problem etter jeg satt på ordliste, tlf er super rask og batteriet er godt. Har ikke lastet ned så mange apps enda, men det er jo ganske så godt utvalg.

I alt er telefonen helt nydelig :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Akkurat kjøpt meg bold 9900. Har satt på norsk tastespråk og norsk tlf meny språk. Men får ikke til å skrive hverken æ ø eller å. Hvis jeg skal skrive "på" kommer "palentinske". Finner heller ingen måte å skrive ÆØÅ manuelt på, finner dem ikke i symbol mappen heller.

Og hvor finner jeg kart/GPS på mobilen?

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...