Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn hadde fyllesex med eksen.

Anbefalte innlegg

Er 20 år, og slo opp med 18-årig ex i april. men vi har holdt god kontakt siden, og vært pulevenner. Siden jeg flytta til byen jeg studerer i, har mine beste venner vært eksen min (og fortsatt er), og en kar på 30 år.

I går fortalte eksen min meg, at hun og min andre beste venn her nede hadde hatt sex på forrige fest. Egentlig litt skuffa over begge, men samtidig føler jeg ikke at jeg har noe å si, siden jeg og eksen ikke er sammen lenger. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til saken egentlig. Hvordan ville dere reagert?

Postet av anonym: 6d6bc9e6c93002015138c78fc71be332

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen fasit på dette. Noen synes det blir for ubekvemt/komplisert og trekker seg vekk, andre klarer det helt fint. Dette må du nesten bare føle på selv. Nå er det sånn at man ofte finner sine partnere i omgangskretsen, så en og annen slik "eksen og kompisen"-situasjon er det over tid nesten umulig å unngå.

Har du slått opp så har du ikke så mye du skulle sagt nei, annet enn om du har lyst til å ha noe med dem å gjøre. Og det kan ikke vi bestemme for deg.

Geir :)

Lenke til kommentar

Dårlig gjort, men hva skal man gjøre med det? Du bør heller være sur på vennen din som tydeligvis ikke tenkte at dette ville påvirke deg, noe som er dårlig gjort.

Hvorfor skal vennen være den som skal ta støyten for dette? Var eksen hans som hadde en pulevenn å forholde seg til, ikke kompisen. Eksen er btw en håpløs pulevenn. Er man fuckbuddies så holder man kjeft om andre man har seg med

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...