J&J Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hei alle forumvenner! Jeg er nå halveis gjennom et filmprosjket basert på J.K.Rowling's karakter: "Albus Dumbledore" (Humlesnurr) som 19 år. Jeg har fått 18 000,- i støtte, noe som gjør dette prosjektet større enn jeg noennsinne kunne ha drømt om. 2.Oktober lanserer forfatteren av Harry Potter en nettside kalt "Pottermore" som samler alle historier skrevet om temaet fra hele verden. Forfatteren sier at hun med hensikt la ut spor i bøkene for at universet skal leve videre etter at serien tar slutt. Nå som serien er på sin topp, fant jeg over 600000 Harry Potter historier på nett, men ikke noe om film i samme sjanger. Vi vil sende filmen til forfatteren og prøve å få henne til å åpne en filmkategori på "Pottermore" nettsiden, slik at Harry Potter ikke bare vil leve videre i bøker og historier, men også i film lagd av unge mennesker. Halveis gjennom har vi endelig kommet med en teaser/trailer! Dere finner den her: Ser frem til å høre fra dere, Jarand Breian Herdal Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg var skeptisk når jeg leste beskrivelsen, men jeg ble faktisk positivt overasket over traileren. Effekter er godt laget, og skuespilleriet ser ganske bra ut (det lille man ser). Men har du tenkt på copyrights i forhold til musikk, merkevarenavn og logotyper? Lenke til kommentar
J&J Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg var skeptisk når jeg leste beskrivelsen, men jeg ble faktisk positivt overasket over traileren. Effekter er godt laget, og skuespilleriet ser ganske bra ut (det lille man ser). Men har du tenkt på copyrights i forhold til musikk, merkevarenavn og logotyper? Tusen takk ! Jeg har tenkt på det, og jobber med saken. Noen forslag? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har ikke så veldig mye å bidra med her, men må si jeg ble litt imponert. Lenke til kommentar
J&J Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Endelig er vi blitt ferdige med Harry Potter and Grindelwald's Demise! Nok en gang, vi må bare beklage utsettelsen. Det var noen tekniske feil, som det fortsatt desverre også er. Jeg ber dere derfor om å se bortifra små lydfeil, og ignorere litt bråe kuttinger her og der. Vi er også fullstendig klar over Copyrights (vi har kontaktet Warner Bros), så bare nyt filmen i sin helhet. Det er vanskelig å følge med historien dersom dere ikke allerede er superfans av Harry Potter universet, så om dere ikke skjønner noe. Ta det som en visuell opplevelse Grunnen til dette er at vi ble nødt til å kutte bort 15 minutter av filmen. Dette inkluderer (for nerdene) Ariana's død, når de finner usynlighetskappen og Grindelwald og Albus som braker løs i en kjempediskusjon. Så, for de av dere som ikke er helt med, her er en kort oppsummering: Albus Humlesnurr og Gellert Grindelwald er på leting etter dødstalismanene. De finner en, usynlighetskappen, men blir tvunget til å gå forskjellige veier da Grindelwald gjør dette kun for å herske over gompene (ikke-magiske vesener). Det ender med at søsteren til Albus, Ariana, dør og de går hver sin vei. Albus trenger talisamene for å ødelegge dem, og Grindelwald trenger dem for å herske. Hvem finner den siste? Filmen har tatt 3 måneder å spille inn, vi har hatt en kinovisning for 200 stk. Så nå er vi spente på hva det blodærlige internettet har å si ^^ Følg oss på Facebook for å hold deer oppdatert om evt. extended cut, behind the scenes og vert neste prosjekt med budsjett på 25 000,- her: http://www.facebook.com/JARANDandJENS Vi måtte desverre legge ut filmen på Vimeo. Vær så snill å ta en tur innom youtube siden vår og Her er filmen: Ser frem til å høre fra dere, Jarand & Jens 1 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg syns det der er så innmari kult! Sjelden å se så gode prosjekter, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå