vikingkylling Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg kjøpte Diagaea 3 brukt til PS3 for en uke siden og har vært hektet helt siden da. Det er ganske absurd humor, men ganske dypt gameplay og krever mye strategi. Det er nesten perfekt. (og perfekt nok til at jeg forhåndsbestilte Diagaea 4 eller en time.) .p Men jeg sliter med et lite problem. Hvordan fjerner jeg folk fra klassen? Jeg lagde en Red Mage uten å tenke på at jeg har en fra før, så hvordan fjerner jeg henne og lager en Green Mage i stedet? Er det egentlig mulig? Klasserommet var stappfullt en stund, men jeg fikk nylig et enda større klasserom. Og btw det nye klasserommet har en rekke Prism-folk i forskjellige farger og noen få monstre jeg ikke kan kontrollere. Kan jeg rekruttere dem eller fjerne dem? En av dem klikket og løp sin vei da jeg plasserte en jente på pulten foran ham (som sagt er humoren absurd...) men hvordan fjerner jeg resten? Edit: Glem det. Da jeg kom til Chapter 2 etter ni timer fikk jeg slette de jeg ikke ville ha og rekrutere nye i stedet. Endret 11. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå