hersko123 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Heisann, jeg leier for øyeblikket en leilighet i trondheim og jeg har skrevet under en 1 årskontrakt. Scenarioet er at eieren, som jeg har kontrakten med har solgt leiligheten, og jeg har mulighet til å la kontrakten fortsette med den nye eieren. Har jeg også mulighet til å bryte kontrakten? Hvis jeg heller vil finne ett nytt sted å bo? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du har kontrakt med personen som nå har solgt leiligheten, så kontrakten er ikke lengre gyldig, i tilleg tror jeg det finnes regler for å få si opp kontrakten i sånne tilfeller Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Som utgangspunkt fyljger ein leigekontrakt eigedom, ikkje eigar. Det finst nokre få tilfeller kor eigar kan seia opp kontrakt ved sal, ellers er sal/kjøp totalt likesælt for kontrakten. Sjølvsagt kan ein diskurera slikt med ny eigar, men då vert det omfram avslutning etter avtale, ingen av sidene har nokre krav. Ver OBS på at det er SÆRS sjeldan ein eigar har lov til å gjera eittårskontrakt, og den grunnen skal gå klårt fram av kontrakten. Er ikkje grunnen given (eller du konkret VEIT grunnen, til dømes at eigar bur i husværet sjølv, men er borte for eit år) eller er ikkje grunnen ein av dei spesifisert lovlege i husleigelova, så er nett dette punktet i kontrakten ugyldig. Då har du heilt vanlege oppseiingsvilkår (tre månader, rekna frå fyrste dag etter at oppseiinga reelt sett "kom fram til" huseigar, altså låg i huseigar sin postkasse før vanleg arbeidsslutt, om avtala ikkje seier noko anna) "som om" kontrakten utan er tidsavgrensing. NETT same kva avtalen måtte hevda, for her "overkøyrer" lov alle avtalar. Ein del huseigarar nyttar "eittårskontraktar" for å kunna "marknadstilpassa" husleiga kvart år, i staden for å regulera etter konsumprisindeksen kvart år og "marknadstilpassa" kvart tredje år. Slik "lur" omgåing er - omatt og omatt - kjent ulovleg av domstolane. TRE ÅR er minstetida for tidsavgrensa kontrakt, om ikkje huseigar har oppgjeve ein grunn godkjent av lova for kortare utleige. Brot her = vilkårslaust nett same reglar som ved vanleg ikkje-tidsavgrensa kontrakt (så lenge ikkje utleigar kan påvisa at det er LEIGAR som har pressa på for å få årskontrakt, etter å ha fått tilbod om treårskontrakt eller lengre). Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Spørsmålet reguleres av husleieloven § 8-6 (plassert strategisk i kapittel 8 om personskifte): § 8-6. Eierskifte Ved eierskifte kan utleieren overføre til erververen rettigheter og forpliktelser etter leieavtalen. Gir erververens forhold saklig grunn til det, kan leieren kreve at avhenderen er ansvarlig sammen med erververen for riktig oppfyllelse av forpliktelsene etter avtalen, med mindre det stilles betryggende sikkerhet. Leierens krav om at avhenderen skal hefte for oppfyllelsen, må settes fram overfor avhenderen innen seks måneder etter at leieren fikk eller burde ha fått kjennskap til eierskiftet. Det følger indirekte av bestemmelsen at leietaker ikke får nye rettigheter overfor ny eier som han ikke hadde overfor gammel, med unntak av regelen i annet ledd. Jeg antar her at det er en lovlig tidsbegrenset ettårskontrakt. Hvis ikke, se Atlanterhavets innlegg over. For hva som utgjør en lovlig ettårskontrakt, se husleieloven § 9-3. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå