Romis Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt dette? Har et Logitech G930 og har lyst til å koble dette til TV'et, men TV'et har kun Audio jack inngang, og ikke USB. Noen som vet om det i det hele tatt fungerer? Mvh, Romis. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kjøp et annet headset til bruk med tven, et som ikke er usb basert. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Hele poenget med akkurat dette headsettet er at det er helt trådløst. Bruker det selv til datamaskinen min, og jeg har mulighet til å gå ned å lage meg mat og fortsatt høre på musikk/snakke med folk på skype, osv. Så et headsett som er helt trådløst akkurat som G930 er veldig greit å ha når man ser på TV'et, noe som er hele poenget. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sjekk denne Det er noe helt annet. Det finnes en løsning, det er å koble lydutgangen til tven, via en minijack, inn i en pc, og så sende lyden ut igjen til headsettet. Det vil stort sett gi deg en delay på 0.5-1 sekund, noe som gjør det ubrukelig for tv-bruk. Så ja, et annet headset er stort sett eneste veien å gå. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Selv om TVen hadde hatt USB utgang så er det ikke sikkert at den kunne brukes uansett. Årsaken er enkel, USB headset har eget lydkort, og disse må ha drivere og annet dill dall for å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå