mobilen.no Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nettverksdisk i lommeformat for iOS-produkter. Test: Kingston Wi-Drive Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Alternativt kan man kjøpe seg en fullverdig telefon med Android. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 I hvilken del av kravspesifikasjonen for "fullverdig telefon" finner man "utbyttbart minnekort"? Det er bare å slutte å fylle telefonen med alskens dritt, så klarer man seg i lange baner med det innebyggede minnet. Jeg har enda til gode å passere 10GB data på min. Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Greit med mer lagringsplass, men for min del virker det enklere å bare plugge en vanlig USB-pinne i telefonen via et adapter. Lenke til kommentar
compound96 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 16 GB og 32 GB holder i masse vis, litt negativt at den fikk minus på når de skulle teste wifi. Den får litt mer negativt men ellers virker den bra... Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Men hvorfor i all verden er den like stor som telefonen? 32GB og en wifi brikke kan da umulig ta så mye plass. Den hadde ikke trengt å vært større enn noe man kan henge i nøkkelknippet spør du meg. Når det er sagt så er det litt puzzling at Apple har utelatt muligheten for at brukere av deres telefon skal kunne bruke minnekort. Forhåpentligvis endrer de med iP5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg