Gå til innhold

Hvilke jobber passer meg?

spamex

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har begynt i 10.klasse nå. Det er veldig mye snakk om hva man skal bli og hvor man skal gå på skole. Hittil så har jeg tenkt mest på å bli siviløkonom, men jeg vil ha flere valg. Det jeg er interessert i er data og matte for det meste. Har tenkt litt på dataingeniør, men jeg kan ikke programmere. Jeg har prøvd meg litt på programmering men det var ingenting for meg. Kan det meste om data, men ikke programmering.

Så det jeg lurer på er hva jeg burde bli? En jobb som inneholder data og matte.

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arkitekt er kanskje ikke så dumt, det er jo penger i det også :) Jeg eier ikke noe kunnskap innenfor tegning og sånt, men det er det man har dataen til :)

Edit: Etter å ha sett litt rundt på internett, så fant jeg ut at arkitekt passer ikke meg så særlig. Jeg mangler fantasi og kunne tegne/vise fantasien min.

Endret av VenaTio
Lenke til kommentar

Programmering er noe du med all sannsynlighet kan lære når du kommer på videregående, og om du er glad i både matte og data vil du nok ta det ganske enkelt så fort du får en kick start.

Uansett, det er viktig å tenke på at du ikke trenger å bestemme deg for en jobb allerede nå. Med all sannsynlighet vil du bli noe du aldri har tenkt på til dags dato. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...