Dag Kongsvik Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Frognerparken i regn I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er en av de som elsker å gå tur i regnvært. På en eller annen måte synes jeg fargene, luktene og intrykkene blir forsterket av regnværet Takk for et flott birdag Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jfr. billedtittelen så jeg først for meg noe blast og "tåkete", men dengang ei. Ser jo at noe farver og kontraster er hentet frem i etterkant, men porsjonert på en god og naturlig måte. Du hadde jo et godt eksponert utg. punkt å jobbe med, alt blir så mye lettere da. Smart med pola. filter. Effekten av disse "spøkelses-damene" ga en ekstra spiss. Et bilde som fra min side står til karakteren 5 (+). Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dyster stemning,men ikke dårlig stemning...meget godt gjennomført;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nydelig stemningsbilde - skikkelig godt sommerregn, dette Liker godt de to "spøkelsene", veldig fint også med lysene og fargene fra blomstene som trer fram i alt det grå. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Flott lys og farger i gråværet folka gir liv i bildet fint bidrag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 God kveld Dag,liker godt stemningen fargene,spøkelses damene og flott dybde i bildet ditt,ja jeg oxo liker faktisk regn, 5+ fra meg (og Du hadde helt rett, jeg har fått meg stativ,smil) god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg