Gå til innhold

BK: Relaxing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idyllisk. En lokal plass dette?? Bra gjennomført på de fleste områder. Ser det var hardt lys, men godt taklet. Kunne mulig undereksp. en liten tanke. God oppbygning av bildet, og effekten av 10 mm. kommer godt frem her også. Men hvor ble det av drømmebilen da...??

Lenke til kommentar

Å oppleve en solskinnsdag, etter alt regnet - det er virkelig en av livet søte opplevelser :)

Takk for bidraget

Takker og bare hyggelig :dribble:

Idyllisk. En lokal plass dette?? Bra gjennomført på de fleste områder. Ser det var hardt lys, men godt taklet. Kunne mulig undereksp. en liten tanke. God oppbygning av bildet, og effekten av 10 mm. kommer godt frem her også. Men hvor ble det av drømmebilen da...??

Måtte faktisk gi det litt mer lys jeg,men kanskje for mye? Bilen ja...ja ble med drømmen :love:

Lenke til kommentar

Deilig med et solskinnsbilde sånn en sommer som dette. Men utover det blir jeg ikke komfortabel med linjene i bildet. Huset lener seg mot høyre, vannspeilet renner ut mot venstre. Med den brennvidden du har benyttet burde du ha jobbet mer med perspektivet for å få flere linjer i lodd. En forflytning noen skritt mot høyre hadde hjulpet betraktelig. Husk Ansel Adams' betraktning: Å fotografere er å vite hvor du skal stå.

Lenke til kommentar

Deilig med et solskinnsbilde sånn en sommer som dette. Men utover det blir jeg ikke komfortabel med linjene i bildet. Huset lener seg mot høyre, vannspeilet renner ut mot venstre. Med den brennvidden du har benyttet burde du ha jobbet mer med perspektivet for å få flere linjer i lodd. En forflytning noen skritt mot høyre hadde hjulpet betraktelig. Husk Ansel Adams' betraktning: Å fotografere er å vite hvor du skal stå.

Pokker og vanskelig du er da..hehe...flotte tips,men er jo litt av sjarmen med vidvinkel..att ting luter her og der mener jeg,men er ikke så vanskelig att jeg ikke kan se og kjenne på det du sier om forbedring heller :thumbup:

Et flott bilde JEE ;-)

Takker :thumbup:

smil,ble bra det ja,ønsker deg en god natt

Takker og god morgen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...