Gå til innhold

BK: Rød Buss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spenstig innslag, neonlys-effekten gjør det hele - og statuen inngår som et positivt tilførende element. Ville klonert bort et par skilter, samt lysstripe bak på bussen og hvit prikk på himmel. Ser du har en del smuss på bildebrikken eller bak på objektivet, de grå prikkene på himmel avslører det. Lett å få bukt med det da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

tusen takk alle sammen for hyggelige komentarer,jeg ser det er støv et eller annet sted i camera el linse,litt dårlig tid så fikk ikke fjernet det i ps,enig i fjerne den hvite prikken og streken etter bussen...ja jeg har fått meg stativ smil.. og om der skulle vert mere luft rundt så var det så masse stolper og byggeplass som jeg måtte ta vekk,men ser det er go plass til luft her og der... takker for tips og råd ,ønsker alle en god natt klem

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Spenstig innslag, neonlys-effekten gjør det hele - og statuen inngår som et positivt tilførende element. Ville klonert bort et par skilter, samt lysstripe bak på bussen og hvit prikk på himmel. Ser du har en del smuss på bildebrikken eller bak på objektivet, de grå prikkene på himmel avslører det. Lett å få bukt med det da.

tusen takk Bent,smil

Lenke til kommentar

Kjempestilig - flott sløring på bussen og spenstige farger.:D Kunne kanskje hatt litt mer luft rundt motivet - føler særlig at det blir litt trangt rundt skulpturen. Det er en del smuss fra linsa som jeg absolutt ville ha fjerna, og jeg ville også ha klona bort kanten av det hvite skiltet i venstre side, samt den hvite prikken på himmelen. :)

tusen takk Astrid,hyggelig høre,smil

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...