jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Rød Buss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 dvs...Reise er svaret på mitt bilde av det søte liv.. om jeg forsto oppgaven da.. ha en fin dag Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Et kjempetøft bilde med flott action Takk for bidraget til dagens tema 1 Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Spenstig innslag, neonlys-effekten gjør det hele - og statuen inngår som et positivt tilførende element. Ville klonert bort et par skilter, samt lysstripe bak på bussen og hvit prikk på himmel. Ser du har en del smuss på bildebrikken eller bak på objektivet, de grå prikkene på himmel avslører det. Lett å få bukt med det da. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ble veldig bra dette da.Kreativt og godt gjennomført;) 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kjempestilig - flott sløring på bussen og spenstige farger. Kunne kanskje hatt litt mer luft rundt motivet - føler særlig at det blir litt trangt rundt skulpturen. Det er en del smuss fra linsa som jeg absolutt ville ha fjerna, og jeg ville også ha klona bort kanten av det hvite skiltet i venstre side, samt den hvite prikken på himmelen. 1 Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fått stativ? Eller blitt utrolig stø på hendene?? Veldig bra bilde. Stor bevegelse til tross for det statisk hovedmotivet. En komposisjon omtrent etter boka (det gyldne snitt). Teknisk helt ok med klare, sterke farger. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 tusen takk alle sammen for hyggelige komentarer,jeg ser det er støv et eller annet sted i camera el linse,litt dårlig tid så fikk ikke fjernet det i ps,enig i fjerne den hvite prikken og streken etter bussen...ja jeg har fått meg stativ smil.. og om der skulle vert mere luft rundt så var det så masse stolper og byggeplass som jeg måtte ta vekk,men ser det er go plass til luft her og der... takker for tips og råd ,ønsker alle en god natt klem Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det ble veldig flott dette Jeanette, med fin bevegelse i bildet. Klare og fine farger. Kreativft. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Det ble veldig flott dette Jeanette, med fin bevegelse i bildet. Klare og fine farger. Kreativft. tusen takk Håkon Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Fått stativ? Eller blitt utrolig stø på hendene?? Veldig bra bilde. Stor bevegelse til tross for det statisk hovedmotivet. En komposisjon omtrent etter boka (det gyldne snitt). Teknisk helt ok med klare, sterke farger. tusen takk Dag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Et kjempetøft bilde med flott actionTakk for bidraget til dagens tema tusen takk Wasco Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Spenstig innslag, neonlys-effekten gjør det hele - og statuen inngår som et positivt tilførende element. Ville klonert bort et par skilter, samt lysstripe bak på bussen og hvit prikk på himmel. Ser du har en del smuss på bildebrikken eller bak på objektivet, de grå prikkene på himmel avslører det. Lett å få bukt med det da. tusen takk Bent,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Ble veldig bra dette da.Kreativt og godt gjennomført;) tusen takk vennen,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Kjempestilig - flott sløring på bussen og spenstige farger. Kunne kanskje hatt litt mer luft rundt motivet - føler særlig at det blir litt trangt rundt skulpturen. Det er en del smuss fra linsa som jeg absolutt ville ha fjerna, og jeg ville også ha klona bort kanten av det hvite skiltet i venstre side, samt den hvite prikken på himmelen. tusen takk Astrid,hyggelig høre,smil Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 et av dine beste bilder synes nå jeg...her satt alt bra 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 et av dine beste bilder synes nå jeg...her satt alt bra tusen takk,trengte litt oppmuntring her nå,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg