TheSoapmaker Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Må si jeg er litt småtstolt av å ha fått såpass med innlegg og rykte her på diskusjon etter nesten 1.5 år her på forumet. Diskusjon er konge forum å henge på. Jeg er også på freak.no, men der leser jeg mer enn jeg skriver. Noe som er en selvfølge, men dere skjønner vel hva jeg mener? hahah Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg hadde 0 plusser når innlegg.no ble merget med diskusjon.no, nå har jeg 530. Neida Gratulerer Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Men syns det er vanskelig å få KP her i forhold til Freak. Der har jeg bare 250 innlegg og 50 KP Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan jeg være litt gledesdreper? Jeg har vært her i to år snart, og jeg har snart 6000 innlegg (om du teller på samme måte som du gjør) og over 1500 plusser. Jeg på min side er ikke fornøyd med min postcount. Plussene ser jeg ikke på i det hele tatt, da plusser for off topic telles med. Hadde de 1500 vært helt utenom off-topic kategorien hadde jeg vært ok fornøyd. Men bra du liker deg og er fornøyd selv! Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 182 innlegg og 190 plusser for min del Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Kan jeg være litt gledesdreper? Jeg har vært her i to år snart, og jeg har snart 6000 innlegg (om du teller på samme måte som du gjør) og over 1500 plusser. Jeg på min side er ikke fornøyd med min postcount. Plussene ser jeg ikke på i det hele tatt, da plusser for off topic telles med. Hadde de 1500 vært helt utenom off-topic kategorien hadde jeg vært ok fornøyd. Men bra du liker deg og er fornøyd selv! Var mest fornøyd med antall innlegg. Men nå har jeg sitti på blandt annet freak.no før jeg kom meg til diskusjon. Og på freak er det mindre aktivitet enn her, så jeg var vandt til rundt 500 innlegg per år. Jeg har sett mange som har mye mer enn meg på like lang tid, men det bryr meg svært lite 182 innlegg og 190 plusser for min del Gz! EDIT: Men som jeg ser på profilen din, så er du mest aktiv i OT. Det er vel ikke så vanskelig å tjene seg rik på plusser der... Endret 9. oktober 2011 av TheSoapmaker Lenke til kommentar
rayaii Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) 46 innglegg, og medlem siden 2007! Råtass på skrivefronten! Endret 9. oktober 2011 av rayaii Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Plussene ser jeg ikke på i det hele tatt, da plusser for off topic telles med. Hadde de 1500 vært helt utenom off-topic kategorien hadde jeg vært ok fornøyd. Absolutt mye vanskeligere å få plusser andre steder enn i off-topic biten av forumet (særlig humor!). Har skrevet flere hundre innlegg på tekniske forum (utvikling) som kanskje har resultert i 10 pluss, mens man fort kan få 20+ for ett eneste innlegg i 4chan-tråden. Så er bare å campe der, så får du masse pluss Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kan jeg spør hva dere egentlig skal med disse plussene? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kan jeg spør hva dere egentlig skal med disse plussene? Det får oss til å føle oss bedre enn dere som ikke har like mange plusser. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Jeg har 11.599 innlegg og 657 plusser Men, strengt tatt er det det som står <--- HER som er tellende innlegg... Endret 9. oktober 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kan jeg spør hva dere egentlig skal med disse plussene? Plussene forteller meg at jeg har skrevet et bra, informativt, eller meget positivt innlegg. Det gjør meg glad å se at folk setter pris på at jeg hjelper dem. Derfor er det kjekt å se alle plussene. Dessverre telles også plusser i off-topic også med, så det er ikke reelt. Men, det jeg skal med plusser, er å se at et innlegg har vært informativt og/ eller bra. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Humor er nok det folk plusser mest her, men når det kommer til hjelpende ting så er det ikke så mye plusser ute å går. Skulle hatt en plusse sjappe vett. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hadde ikke gjort noe om plusser hadde blitt vist under avataren på samme måte som innlegg, og hvor da pluss fra typiske seksjoner som spammes ned av pluss blir ignorert men vist på profilen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har 2545 plusser, det betyr at jeg får mye mer fitte enn deg. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Sant det dere sier! Er ganske vanskelig å få pluss utenom OT. Hvis man ikke har samlet seg god gjeng på et annet forum da. Også syns jeg Diskusjon er kresne på pluss'er forhold til Freak er med KP. Jeg har lettere for å få KP på freak enn jeg får plusser her. KP=KvalitetsPoeng. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hva med å gi faen i å vise plussene på profilen, bare på postene? Kan vi fortsatt måle ut de beste innleggene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Eg skriv ut kvar einaste pluss, laminerer dei og legg dei i ein perm. 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Flere plusser betyr større tiss. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå