Bjørnar Morønning Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hei! Jeg lurer på hvor DU foretrekker å handle klær i Hamar? Hvis du ikke har noe relevant å si, ikke si det. Jeg ønsker å vite hvor folk liker å handle klærne sine, ettersom jeg er nyinnflyttet. Må dere gå på 4Men for å finne noe passende, eller er dere innom Match, Jack & Jones e.l? Håper på positiv og relevant tilbakemelding. Mvh. Bjørnar. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 4men og VIC er de to beste alternativene, så har du H&M ved siden av. De andre butikkene er waste of space syns jeg. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 15. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2011 Bumper denne tråden, men jeg lurer forøvrig på om det fins noen brukbare butikker hvor jeg kan handle dress i/like ved Hamar. Har en dress fra Dressman for øyeblikket, og den er ikke særlig fin i mine øyne. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Som overnevnt er Vic og 4men de beste klesbutikkene på Hamar, av de to ville jeg helt klart dratt på 4men for dress. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Som overnevnt er Vic og 4men de beste klesbutikkene på Hamar, av de to ville jeg helt klart dratt på 4men for dress. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå