Stonebridge Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 vurderer å kjøpe et brukt radeon hd 4890 for å sette i crossfire med det jeg har fra førav. jeg fant et på finn.no til 750 kr, men jeg syns dette er litt høy pris for et skjermkort som snart er 3 år gammelt. så jeg lurte på om det er noen som vet om en sånn ca. god pris på dette? vil helst ikke komme med et skambud heller. takk på forhånd =) -Stonebridge Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Synes du burde gi et skambud jeg. Så får heller selger komme med en bedre pris Gi et bud på 350kr du. Men uansett, en 4-450kr er en ok pris for kortet For du vet aldri om kortet har vert blodklokket o.l. Endret 11. september 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 okei =) prøver på 350 da! takk for svar! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jepp. Ellers får du spare til neste genrasjon kommer ut altså 7xxx serien Jeg selv venter alltid 2 genrasjoner mellom hver gang jeg kjøper meg skjermkort Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Jepp. Ellers får du spare til neste genrasjon kommer ut altså 7xxx serien Jeg selv venter alltid 2 genrasjoner mellom hver gang jeg kjøper meg skjermkort ja, tenker litt på det og! men han som solgte skjermkortet sto fast på 750kr, så det ble ikke aktuelt Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Da er det ikke aktuelt til den prisen Spar heller pengene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå